המחבלים לבשו חולצה עם סמלי 'עז אל דין אל קאסם'

    שלמה ריזל, בנצי לייזרוביץ | צילום: אושרי נגר 4 Comment on המחבלים לבשו חולצה עם סמלי 'עז אל דין אל קאסם'
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שני המחבלים שנוטרלו הבוקר (חמישי) על ידי כוחות הביטחון בעיר בית שמש – התכוונו לבצע פיגוע דקירה חמור בעיר.

    המחבלים הם ילידי 95 מהכפר צוריף שבאיזור יתיר. אחד מהם הוא פעיל חמאס שלקח חלק בפעילות כותלה אסלמיה, והמחבל השני היה עצור בין השנים 2012-2014 לאחר שנתפס עם סכין באיזור מערת המכפלה.

    מהמשטרה נמסר כי "בבדיקה של המחבלים לאחר ניטרולם, נמצא כי מתחת לחולצתם לבשו חולצה נוספת עם סמלי – עז אל דין אל קאסם", עובדה זו מעידה כי הייתה כאן כוונה ברורה ומתוכננת לבצע פיגוע דקירה.

    המחבלים, תושבי חברון

    המחבלים, תושבי חברון

    על האירוע באופן כללי מסרה המשטרה כי "במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח על אדם חשוד ברמת בית שמש. שוטרים החלו סריקות במהלכן התקבל דיווח כי שני חשודים ניסו לעלות לאוטובוס הסעה של ילדים וכשצעקו לעברם בנסיון לברר מדוע הם עולים, השניים ירדו".

    "בסריקות שערכו השוטרים, איתרו שוטר מתחנת בית שמש ושוטר מג"ב את שני המחבלים עפ"י תיאור שנמסר, כשהם בסמוך לתחנת אוטובוס ברחוב יחזקאל הנביא. השוטרים הבחינו בשני המחבלים כשהם דוקרים אדם יהודי בתחנת האוטובוס באמצעות סכינים, חתרו למגע ביצעו ירי מדוייק וניטרלו אותם. עם ניטרולם חדלו את הירי והחלו להרחיק סקרנים מחשש שקיים מטען".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      קול חי בבקשה המשיכו לעקוב אחר ברור המחדל. זו לא פעם ראשונה שלמשטרת בית שמש לוקח זמן רב להגיע ומן הראוי שיציבו ניידות גם ברמת בית שמש, בפרט שתחנת המשטרה מחוץ לעיר…

    2. 3

      נראה לי שאני מזהה אחד מהם כפועל בנין של שטרן. יש מצב?

    3. 2

      טעות שטרן לא מחזיק ערבים רוצחים !!!!!!!!!!!!!!!!!